22 huhtikuuta 2015

EMP clothes part 2

 Tässäpäs vielä esittelyyn loput EMP:ltä tilatuista vaatteista.


Perusmallinen valkoinen toppi, jossa ihastuin tuohon kuviointiin ja etenkin siihen kuvioinnin väriin.
Rento vaate, joka istuu päälle kuin nakutettu ja tuntuu vieläpä hyvältä päällä.

Leggareiden ja edellisessä postauksessa esitellyn ohkaisen neulostakin kanssa.

Mun tämänhetken ykkösvaatteet kotona. Tuosta aiemmin esitellystä takista on tullut, mulle ihan täydellinen luottovaate. Se vaan toimii minkä tahansa yhdistelmän kanssa. Ja tärkein seikka sinäkin, että se tuntuu niin hyvältä päällä. Itse arvostan vaatteessa just sitä tunnetta miltä se päällä tuntuu, hylkään kertakokeilulla ne, mitkä ei oikeasti hyvältä tunnu olkootpa sitten mitä merkkiä tahansa.

Toppi tosiaan ihan perusmallia. Itse tykkään että topitkin ovat sen mallisia,
että pysyvät päällä päivän touhuissa, tämä ainakin pysyy! Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin kesken hommien nostella olkaimia edestakaisin paikoilleen :D

ja sitten tämä mekko <3 Ohkaista ja laskeutuvaa materiaalia, koko musta.
Silmiinpistävänä yksityiskohtana pitsileikkaus rinnan alapuolella.
Yläosa on simppelin yksinkertainen ja istuu päälle kuin unelma!

Tuo pitsileikkaus ja tuo epäsymmetrinen helma oli ne pointit joihin ihastuin tässä mekossa.
Kaupan päälle tuli vielä täydellinen istuvuus ja ihana materiaali.

Toimii mun mielestä aika sähäkkänä yhdistelmänä nahkatakin kanssa.
Tämä mekko kävikin jo viime viikonloppuna koeajolla häissä. Sieltä ei vain valitetavasti kuvia ole, keskityin siihen, että kykenen edes suunnilleen hillitsemään itseni liikutukselta.... No en onnistunut kyllä sinä kovinkaan hyvin... mutta oli mulla sentään ihana mekko ;)

Mulle itselle tosi ratkaiseva asia vaatteiden valinnassa on niiden monikäyttöisyys ja siksi valitsinkin just tämän mekon (ja kaikki muutkin vaatteet, joita olen tässä nyt esitellyt). Menee ja toimii juhlassa kuin juhlassa ja kaikkiin iltarientoihinkin voi ihan miettimättä tämän vetäistä päälleen. Tällaista monitoimi-ihmettä mun vaatekaappi on kaivannut jo kauan! Mekkokammoajille tiedoksi,
että tämä on täysi vastakohta niille mekoille, joita joudut kesken juhlan lähtemään vessaan korjailemaan, kun valuvat, ahdistavat ja pyörivät suunnilleen päällä...
Tässä mekossa oli ihan aidosti mukava olla ja niitä on mun kohdalla ainakin osunut tosi harvoin kohdalle. Ihan nappiin meni kyllä valinta!

Kokonaisvaikutelma näistä EMP:n vaatteista on ihan täys kymppi. Jokainen näistä esitellyistä vaatteista on päätynyt ihan jokapäiväiseen käyttöön ja miksi? No siksi, että ne on ihan uskomattoman hyviä päällä, näyttää hyvältä, materiaalit on sellaisia että ei ahdista, ei kutita eikä muutenkaan ärsytä millään lailla. Itse olen kohtuu tarkka siitä tosiaan, että miltä se vaate päällä tuntuu ja onko siinä hyvä olla. Kurkatkaapa koko valikoima TÄÄLTÄ, siellä on muuten koko ajan aika huikeita tarjouksia käynnissä....käykääpäs kuolaamassa.... minä menen ainakin <3

sis. yhteistyökumppaneiden mainoslinkkejä
hiukset BPhair

6 kommenttia:

  1. Perhoskuviot on aina ihania! :) Kivan näköinen toppi siis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse tosiaan ihastuin tuohon kuviointiin ja kuvioinnin väriin ensimmäisenä. Parasta on, että tuokin toppi sopii niin moneen menoon :)

      Poista
  2. Mä oon ennen inhonnut kaikkea tuollaista hempeää kuviointia, mutta nyt tykkään ihan hirveesti. Ihana toppi ja tuo mekko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän sama juttu, ennen en tykännyt kovin paljoa, mutta nyt kyllä iskee silmään heti tuollaiset :) Sekä mekko että toppi on kumpikin niin ihania päällä, että tykkään kyllä tosi kovasti. Kerrankin nappiin menneet vaatevalinnat meikäläiseltä :D

      Poista
  3. Tällasista asupostauksista minä tykkään! Sä et tuo kuvissa esille pelkästään itsees, vaan oikeesti postauksessa esittelet sekä kuvin että sanoin ne esiteltävät vaatteet. Näkee et sullaon itsetunto kohdallaan, kun kuvat ei oo pelkkää oman egon kasvatusta ja tis**ä ja per**ttä. Tee enemmän näitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos :) Mulle on aina ykkösasia se, että jos esittelen vaatetta, niin esittelen tosiaankin vain sitä. Ei mun mielestä asupostausten kuulukkaan olla itsensä esittelemistä, vaikka sitäkin paljon (valitettavasti) näkee. Kyllä tuo ikä on sen veran elämänkokemusta tuonut, että eipä tuota tarvitse itseään esitellä ja tehdä itsestään "tyrkkyä". Pyrin jatkossa tekemään enemmänkin näitä, jos kerran tykätään :)

      Poista

Piristä päivääni jättämällä kiva kommentti :)